URK!

NEJ nu får det vara nog om gnällande mage, haha! idag har det varit hemskt faktiskt och jag kan inte ställa min egna diagnos på nätet med hjälp av att söka på google, funkar inte i längden.. eller? HEHE. när jag kom hem och hade ätit middag så kräktes jag kaskader, bara spruta ut. (MUMS?) känner mig febrig, yrslig och allmänt ofokuserad med blicken. detta börjar bli jobbigt nu känner jag och ja, förstör lite av allmäntillstånden då magknip, illamående och ett jävla bubbel och äckelpäckel i magen ständigt ligger och gnager. så, vi får se om det finns tid att boka in imorgon annars får jag väl sätta mig på akut tiderna och få en remiss då jag antar att en gastroskopi kan bli aktuell?! FYFAAAAN säger jag bara. eller så är det något annat man drabbats av men vad vet jag inte, oerhört trött på det i varje fall. har lyckats hålla mig vaken idag efter jobb och inte sovit nåt så jag hoppas på en god natts sömn inatt.

vildsvinsinfluensa eller? haaaha. nej för fan.

ny dag nya tag imorgon!



denna groda fotade jag i SV i cirka 10 minuter, jag undrar om han lever idag med tanke på alla blixtar och skit som den stackarn fick utstå, men det jag vile säga var följande: "gör som grodan, lev på hoppet!"

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits