LET THE GAME BEGIN.

ja, återigen mina kära katter har ju äcklig andedräkt så man nästan dör när man kommer nära dom. luciano är värst! men alla katter i denna familjen behöver göra rent tänderna. men en tandborste på dessa katter är bara att glömma och man vill ha händerna kvar i livet så jag har nå införskaffat plaque off! som ska motverka problem i munnen. GREJEN ÄR att detta pulver som är nå alger av något slag stinker lika äcklig det, då jag undrar hur i helvete katternas andedräkt ska bli bättre, ohwell.. har nu kört med detta på alla katter, blandat i det i lite blöt mat, MEN FAN ska ni veta att dom rynkar på nosen och känner att det är nå fuffens med maten så går dom runt ett varv runt skålen och tittar lite på mig som om jag vore dum i huvudet. (HEHE) men dom käkar upp det till slut. nu ska man märka resultat efter 3-8 veckor så detta är ju en lång kur men jag hoppas verkligen detta hjälper nu.

PEACE from me kitties.

       
lucci sniffar, smillan sniffar och diva tar sig en sniffs.



herren på täppan placerar sig så LÅNGT ifrån denna burk som möjligt.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits