KLICK! "ALA" THAISTYLE.

haha, slängde fram tidningen på bordet och skulle sätta ner kaffekoppen när jag såg det, det här makabra fyndet!

såg lite kul ut, ljuslyktorna som jag köpte till mor och far och sen nån makapär med en happy buddha på, blev lite inramat och fint tyckte jag, lite thai!



och sen kan jag ju meddela herrskapet att jag är en klumpig människa sen födseln och jag minns hur mycket jag spillde kaffe på våra kakelplattor hemma i sweden village, jämt så droppade jag antingen på golvet eller på självaste tessires. och självklart så gör jag det hemma.



oh no its not PEE fellas! pure coffee


Kommentarer:
Postat av: Therese

Lite thai går alltid hem din klumpeduns :P



Det är jag som tagit bilderna på pytten :D Fina va? Haha!



Grymt bloggat Sannie, keep up the good work!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits