HELGEN SOM GICK!

ja, den gick i arbetets tecken denna vecka. och det har gått jävligt smärtfritt måste jag säga. förutom att jag känt mig oerhört trött och haft feber och hållt mig uppe på febernedsättande piller. igår, lördag sov jag fram till kvart över nio efter jobbet. jag vägrade vakna och mamma försökte i en hel timma innan jag äntligen tog mig upp. efter de vart de borstning av nötterna och sedan tillbaks till soffan igen. idag har jag ändå känt mig något piggare men som sagt, piller tar bort symtom och då kan man köra på BAH vilket inte heller är bra eftersom jag känner mig helt körd nu igen. SUCK... men imorgon är jag ledig och ska boka tid för undersökning för att ta reda på vad det är jag har funnit som INTE ska vara där. jag är rädd, mycket rädd och äckligt orolig och nojig, precis som vanligt. för såhär blir jag när det vankas läkar undersökningar. SANDRA ÄR EN WUSS! en feeeeeeting wuss ;)


lägenhetsletandet pågår och jag anmäler intresse så fort jag hittar något. men frågan är BOSTADSRÄTT eller HYRES? fan va svårt det ska vara att bestämma sig. hoppas jag blir kallad på den i hökis i varje fall. nära mitt gamla hem!


NÅVÄL NÅVÄL

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits