ATT SHOPPA PÅ NÄTET!

är INTE bra, jag har inte shoppat på år och dagar på nätet och det innebär alltid en risk att ge sig ut på den giganstiska marknande och det extremt stora utbudet som finns, det är verkligen livsfarligt och jag vet innerst inne att jag ALDRIG och då menar jag ALDRIG borde utsätta mig själv för detta eldprov. jag är en svag människa och har svårt att stå emot allt som erbjuds. men i vanliga fall så shoppar jag alla "leftovers" och rea erbjudanden som finns och kammar hem skitkläder som jag verkligen ångrar att jag beställt och som jag sedan inte skickar tillbaka, MEEEN nu är det gjort. FAN OCKSÅ! jag har shoppat och det blev inte billigt kan jag säga er men de är de lätt värt när jag vet vad jag får och vad jag verkligen suktat efter. jeans hittade jag, men vågar inte beställa så de får jag köpa i butik istället på plats i omklädningsrummet. men jag har nu funnit lite smågrejer som jag verkligen kommer använda. så, nu pratar vi inte mer om de utan nu får jag sätta mitt oekonomiska sinne på prov och verkligen spara ihop dessa cash tills räkningen ska betalas. men det löser sig alltid och en så länge bor jag fortfarande hemma och pengar kommer finnas?! HAHA!

          

skorna va bra pris på men resten vet ni ju att det kostar, men såna här raringar får man aldrig nog av och går aldrig ur modet och det kommer alltid till hands PLUS att det passar till allt, så nu har jag försvarat mig tillräckligt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits