Morsning.

Jahaa, så var det en ny dag i Sweden Village. som vanligt så tar det mig en stund att gnugga bort dom där extra stora gruskornen ur ögonen och komma i form. varmt som attan idag med, sådär kvalmigt och stekhett må jag säga.

så dagen stora fråga kommer ju som vanligt. ATT BEACHA ELLER INTE?

för vanliga människor så är det kanske ett givet svar, JA! meeeen för mig är det inte riktigt så. jag är fruktansvärt trött på att ligga på stranden och det är tråkigt och varmt och klibbigt. men man vill ju vara brun och fin och det kan jag ju säga att det är jag inte! nåväl enough said.

jag hade i alla fall en trevlig dröm inatt, och det var att jag var mrs soprano. OHMILORD. det var grejer det vill jag lova!



nu är det ju såhär mina kära vänner att jag begått ett brott, och det innebär då att jag brutit mot våran överenskomelse när det gällde sopranos. MEN, jo jag vet. jag har tittat på den i smyg en natt för jag inte hade något annat att titta på. men det kan jag lova er att det uppskattades INTE av övriga vänner. eftersom vi skulle titta på serien tillsammans och jada jada så nu är det strängt förbjudet att ens nämna ord på S i detta hem, eller okej.. SO.. SOP? ohwell. INGET som har med the sopranos att göra i varje fall, eller hur tess? ;)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits