amorosus semper est timorosus

den man älskar den fruktar man.

kvällen börjar lida mot sitt slut. eller natten kanske är ung här i thailand. vad vet jag.
jag är nyduschad och "luktar gott om hela kroppen"... dansa samba med mig eller nåt sånt, aaajajajj.. jag är bra!


tessan har krypt ner och satt på webtv, ensam mamma söker.. första säsongen
det är något magiskt med de programet, jag älskar det verkligen! blir varm i kroppen och kul och följa dom.
kanske är dags att man skaffar sig en karl med stort K.. ? kontaktannons blogg, skulle det kunna vara något?

skicka in din anmälan till
[email protected]

gärna lång, rakad, muskulös, bruna ögon och lite tatueringar.. finns du? HALLÅ? nej, tänkte väl de




där har vi han.. HAN, ojoj. alltså jag kan ju tänka mig annat också, har hört att man inte ska vara så kräsen.


just nu spelas de thaimusik över hela SV, verkar vara nå jippo som vi i PRO håller oss utanför.
lillemma är ute på galej ikväll och ska festa utav bara helvete tydligen.. åååh

steffi har precis kommit hit, verkar som de kanske kan bli lite filmkväll


jag ska i alla fall sitta på balkongen en stund till och avnjuta min chang och några cigg till. BAD BAAAD sannie.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits