SYSSELSÄTTNING.

idag har jag som sagt tvättat åt mina farföräldrar, tog sin tid men som van "tvätterska" då kirrade man det som skulle kirras, en nöjd farmor och en farfar som nu har rena näsdukar begav jag mig hemåt, mötte upp min bror som slutat skolan precis när jag blev klar så vi gick hem tillsammans, stannade en sväng på jobbet för att plocka upp min mor som vanligt var ute på annat håll. sa hej till några av mina arbetskamrater som var jätteskönt och kul, har saknat dom väldigt mycket. funderar på att dra en snabb lunch på jobbet imorgon men vi får se. jag är sjukt trött idag och orkar knappast röra mig men klockan är inte så mycket så det är för tidigt att gå och lägga sig. tänkte hjälpa min bror med läxorna faktiskt. sedan så fick jag syn på en ny "leksak" min bror fått. JAG MÅSTE VERKLIGEN FÅ PROVA!



let the game begin, MUHAHAHA!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits