SOM EN BLIXT!

ja precis, som en blixt slog den ner i mitt huvud, bara sådär. jo, min bankomatkod har jag ju på något vänster glömt bort när jag skulle logga in på CSN härom dagen. den var totalt bortblåst. men nu kom jag på den bara sådär. skön så man slipper och traska iväg till banken och stå där och skämmas igen. NEJTACK! så nu var jag inne och kollar lite på CSN, skulder och så vidare, hur man ska betala tillbaka. vilket jag fann väldigt underligt. TIDIGAST kan man börja betala tillbaka ett halvår efter avslutade studier? mycket märkligt tycker jag. så då får jag vänta tills det gått ett halvår och betala tillbaka till mina personliga bank i första hand, det vill säga mina kära föräldrar. ja, pengar och pengar. FYFAN! inte undra på att man glömmer koder när man har så mycket olika koder. nordea och ica bara dom två har ju olika för internet banker och vanliga bankomatkoder. mitt huvud har väldigt dåligt siffer minne.

   

ganska söta är dom ändå.

Kommentarer:
Postat av: Michelle

Hej!

just nu pågår det en tävling från Topshop i min blogg, där man tävlar om att vinna en kappa från Topshop! Allt du behöver göra är att motivera ditt svar samt länka inlägget i din blogg.

Lycka till!



http://brunettistorstan.blogg.se/2009/april/tavling-fran-topshop-pagar.html

2009-04-16 @ 21:31:26
URL: http://brunettistorstan.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits