SNEEZZEEE.

jag har fan nyst hela dagen idag, sinnessjukt många gånger. kan det ha mer lyan att göra? katter? damm? euwie i vilket fall som helst. min ena näsborre är täppt och jag har ont i kroppen, ska jag tillägga att jag känner mig som en ettrig terrier också, känner mig grinig och sne, men har ingen aning om varför? typical tyyypical, jag gissar på en eventuell förkylning, vad lägger ni eran röst på? eller är det den beryktade ålderdomen som tar ut sin rätt när man har ömmande leder, tappar grymt mycket hår och tappar saken man håller i helt oförberett. jag känner för det, så jag gör det... HAAHA in your face sannie, sådärja.. det kändes grymt skönt att få ur mig det ur systemet. jag ska försöka nanna nu så får vi se hur gammalegäddan känner sig imorgon. kanske tar några simturer i dom de vassen i varje fall och håller mig lugn som den fula fisken jag är.. HAAHA.

     

därför tar jag med mig sveriges suraste katt under armen och går och sover.
smilla är en fin äldre dam, precis som jag.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits