PROMENAD VÄDER.

fick ett samtal av farmor nu på förmiddagen.

farmor: "heeeej, är mamma och pappa hemma?!"
jag: "neej, dom har precis åkt till landet.... "
farmor: "jaha, åhnej jag som ville ha bingolotter......." (lång tystnad)
jag: "jahaa, jo men det ska vi väl kunna ordna?"
farmor: "jo, vi får väl se..........."
jag: "vi hörs senare?"
farmor: "okej, det gör vi"
båda: "hej så länge"

så jag tänkte att ni får man ta tillfälle i akt och bege sig ut i det fina vackra vårvädret som det faktiskt är här hemma i schwedala, och mycket riktigt så tog jag även här tillfälle i akt och frågade min vän med hund, om hon ville traska ut på långpromenad med mig till farmor i hökis och det ville hon såklart. så vi gick och vi gick på jakt efter bingolotter i farsta där vi hittade några. det var ljuvligt och traska runt i gruset och se hur det börjar att ljusna i detta annars så buttra land. vart en promenad på två timmar i varje fall, även fast jag glömt och ställa tillbaka min mobil som hade finsk tid så vart jag förvånad över att vi inte varit ute längre men det känns att man inte är van att promenera måste jag säga. så nu var dagens goda gärning gjord, bingolotter och aftonbladet inhandlat till farmor och farfar samt bokat tvättstuga som jag ska ordna åt dom på tisdag klockan 12.00 att INTE förglömma. kejtys monster till hund (hehe) har blivit så stor och fin, riktigt krallig är han stark som trehundra oxar, han välter omkull mig lätt i dessa dagar. men ack så fin han är!





mina små älskade barn får vi ju inte glömma bort heller, fick några fina bilder på dom idag när dom låg och jäste i solen minsann, det gillar dom som tusan verkligen och speciellt lill-diva som njuter verkligen

.

     

mina underbara småttingar!

Kommentarer:
Postat av: PIMZ

Gud vad du har uppdaterat :D Jag ÄLSKAR det!!! Fortsätt så här skrutt! Det bästa läsat på lääänge :D



Finaste missarna, så vackra!



Aftonbladet och bingolotter säger du.. HM! Du är verkligen i Sverige, usch! Come back PLEASE!

2009-04-12 @ 19:16:12

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits