NY DAG, NYA TAG.

sådärja! nu har jag vaknat ordentligt och känner mig lite so sooo. nyser och snörvlar men det funkar. har sovit gott och känner mig utvilad och ser fram emot dagens bravader verkligen. ska bli kul och ta mig till jobbet. mamma skulle tydligen hem en sväng vid tolv så jag åker tillbaks till jobbet med henne för att besöka medarbetarna. sen blir det en tripp i centrum för lite diverse prylar och sånt. vädret är hyffsat och jag känner mig liiite gladare när solen försöker kämpa sig fram. så jag ska surpla i mig mitt kaffe och göra mig redo för att mor min ska komma and get me! jag hade en dröm inatt som involverade diverse hundar hemma i sweden village, underligt nog så fanns där en man på plats och det var min make som jag hade gift mig med på någon strand i lamai. vi hade flyttat dit permanent och livnärde oss på hans kunskaper om vilda djur? alltså ibland blir man ju lite fundersam måste jag säga. men FAN han är riktigt het. eller så undrar jag bara hur min smak på män verkligen ser ut? HAHA milord.


Kommentarer:
Postat av: e

eloo! är lite nyfiken jag, träffades du , t & d innan thai eller blev ni vänner därnere? :) och vad jobbar du med 'härhemma'? :)

Postat av: Pimz

d & t? hahaha! yeah, thats us!



dags att uppdatera nu stumpan! love!

2009-04-19 @ 17:04:23
URL: http://mylifeinthai.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits