MORNING GLORY.

morgonen har varit i fullgång, eller inte? jag vaknat jätte tidigit med halsont och frossa, proppade i mig två ipren och somnade om och vaknade några timmar senare. och det jag visste var att jag hade en del att ta tag i. min GIGANTVÄSKA med kläder som bara ligger utspritt på hallgolvet eftersom i detta hem bor vi i kaos AKA zigenarläger. jag börjar redan känna en uns av frustration. men det ska nog gå bra ändå, ta det med ro sandra, ta det med ro. jag var tvungen att rensa ut allt det skit som låg i brors lådor så jag ska få plats med mitt och bland innehållet i lådorna hittade jag ett ton katthår, 45 glasbitar, kapsyler och massa annat skräp, ovanligt? NEJ. men det är nu fixat och nedplockat i lådorna. PHEUW. damsugit och diskat, druckit litervis med bryggkaffe (MUHAHA!) och käkat ost (ÄNNU MER MUHAHA) finnar 2.0 välkomna.



den ser liten ut, men detta är 15 kilo med kläder mina damer och herrar.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits