MIN MAMMA HAS GONE MAD!

jag kommer så väl ihåg en kväll när vi promenerade nere i chaweng i thailandet och vi gick förbi folkavagnen som var omvandlad till en bar och tessires hör en sjukt bra låt men grym beat, det var justin timberlakes nya låt med T.I och den är verkligen sjukt bra och vi lyssnade på den lite hemma i SV. sen när jag har kommit hem till schwedala så har jag inte tänkt på det så mycket alls, MEEEEEEN (tony irving dialekt) min mamma är en överarbetad arbetsmyra och sitter jämt vid datorn och planerar och pular i vårat datorsystem som vi använder oss av i jobbet och det jag har uppmärksammat utan att ens behöva befinna mig i samma rum som henne ÄR att hon spelar denna JT låt på hög volym om och OM IGEN. den går på repeat och det har den gjort sen jag kom hem i fredags. samma låt, heeela tiden utan stopp. HAR HON FÖRSTÖRT DET FÖR MIG? svar JA! fan alltså, jag blir galen. här hittar man en bra låt att verkligen gunga med kroppen till så lyssnar hon sönder den. men det är tydligen hennes "planeringslåt" eller för att förtydliga det bättre PERMITTO-power låt? URK säger jag bara. nog för att jag brukar fastna för låtar men detta tar fan priset måste jag säga. lite variation mamma lilla kanske vore på sin plats? haha, hon är ju för underbar.




här är hon i full action inne på youtube för att återigen sätta på JT

"OH, ive been travelin' on this road too long, just tryin to find my way back home, but the old me's dead and gone, deaaaad and gooooone.."

TACK MAMMA!

Kommentarer:
Postat av: hej

varför stannade du inte kvar i Thailand?

2009-04-14 @ 21:49:58
Postat av: Pimz

Hur underbar är hon inte?! :D



Angående personen här ovan, hej.

Det är ju den personen som har skrivit till mig två ggr och har velat att jag ska skriv varför du åker.. Vem kan hon/ han vara tro?

2009-04-15 @ 06:53:10

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits