KVÄLLER.

det vart ingen solning idag, inte heller nån färgning av mitt hår som jag tydligen påstått att jag skulle ha gjort. typiskt mig men har känt mig lite låg och irriterad idag så kände för att hålla mig inom dessa väggar idag. färgade i och för sig min mors hår och pysslade om henne lite grann, ansning av ögonbryn och diverse skäggstrån. haft dåligt samvete hela dagen över hur jag betedde mig imorse. så nu verkar hon vara på bättre humör och hon ser ut som en primadonna, försökt övertala mamma att hon alltid ska ha lite "highlights" i håret. det gör så mycket. hon ser yngre och fräshare ut. SÅ NU SÅ är det fixat. jag har inget mer att rapportera idag, utan ska krypa ner i soffan och göra illa min rygg ännu mer tillsammans med mina två monster till katter. imorgon ska jag ta mig till jobbet och hälsa på mina arbetskamrater som jag saknar oerhört, så det blir en lunch OCH en solning, det måste bara göras. imorgon vankas även en inflyttningsfest. det ser jag fram emot. träffa vänner och ha roligt, det behöver jag efter att ugglat hemma och sovit i en vecka nu. HEHE.

ska jag önskar er alla en riiiiiktigt god natts sömn.



jag och JUCK hunden som vart kär i mitt ben.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits