KRASSLIG.

alltså idag känner jag mig lite i lä måste jag säga. jag nyser, snorar och hostar. MEN jag ska inte gnälla. jag känner mig rastlös och det resulterar i att jag blir grinig så imorse så smågnabbades jag och min mor. vilket jag har dåligt samvete över nu men ja, fan ska man göra? äsh, det blir bra detta! har i alla fall kommit på att jag inte kan sova på soffan längre. min gamle rygg klarar inte av det så jag måste lösa detta på något sätt. JAG SAKNAR MIN SÄNG I THAI! min stoooora härliga hårda säng, fuckin amaziiin. idag är det grått och mulet och ser fruktansvärt kallt ut. jag måste iväg och sola idag, jag bara MÅSTE, har sagt det sen i fredags men neeeejnej, inte fan har jag gjort det inte. samt ska jag nog slänga i en färg i huvet på mig själv OCH slänga i slingor i mors hår samt mitt egna. får se hur det blir. måste få ordning på skatbot.

 


min vackre, underbare säng!
kan ju även tillägga att jag saknar AC brummet nu när vi ändå ska sakna saker idag.

Kommentarer:
Postat av: Joonas

Fan va cool blogg du har då!

hur har du gjort bilderna där uppe? VAVAVAVAAAA?!!



PusspåSTJÄRTEN

Postat av: Pimz

Sådan vajer säng min vän :D

2009-04-16 @ 13:51:32
URL: http://mylifeinthai.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits