JAG HAR INGET ATT?

tillföra denna blogg, haha! jag har börjat arbeta och är JÄTTE trött hela tiden. jag sover ingenting om nätterna och gör av med all energi om dagarna så jag är som en fuckin lik på kvällarna och bara stirrar ut i tomma intet.

som sagt, har ingen inspiration eller något liknande, TYVÄRR.

problem med magen, FUN RIGHT? förstör mitt allmäntillstånd konstant hela tiden. JA, JAG SKA GÅ TILL LÄKAREN. ringer imorgon och bokar tid när JAG VILL, kände bara för lite "waaaajn, waaaajn" hehe.


idag har jag varit på förflyttningsteknik via mitt arbete, för hundreleftefemte gången under min "arbetskarriär" vilket ändå är rätt så givande i någon bemärkelse men jag fann det inte riktigt intressant denna gång, trots att jag åkte kana upp och kana ner i denna säng med draglakan och glidlakan, kul var det i alla fall!

efter jobb, möta mamma.. STOR handla på nå jävla ICA i svedmyra där dom tar rekvisition då vi ska styra upp "vår fest" för de äldre på jobbet imorgon. STOOOR handling, hörde ni? aldrig skådat något liknande (och nej glömde dokumentera) efter det, upp till farmor och farfar, hämta inköpslista, recept på apoteksärenden och vidare ner till vårat "ENORMA" centrum och handla på hemköp och besöka medicingömman. tillbaka till F&F lämna, diskutera och lämna. centrum igen, köpa kattmat och medel mot min käre katts äckliga andedräkt och tänder. NU, hemma. fått i mig en smoothie och mår illa som en jag vet inte vad. FÖTTER OCH BEN vet jag inte om jag äger längre. har så fruktansvärt ont överallt så jag tror jag dör. JAJA, nu har bitterfittan sagt sitt och känner för en fet powernap, MEN NEJ. uppe ska jag vara och däcka vid nio tänkte jag. TACK och ajdö.

   
jag köpte lördagsgodis i lördags.

Kommentarer:
Postat av: Inkan

Nu får du gå och lägga dig Sandra. En lång dag i morgon och oroa dig inte för festen. Jag och GB har full koll - hoppas bara att ni köpte rätt saker. Hehhee....annars får ni åka och byta.



Nej då.....skojar bara lite....ni har säkert skött er till vår belåtenhet.







2009-04-28 @ 22:28:18

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits