I TAKE YOU TO THE BARBERSHOP!

min bror har väldigt tjockt hår. och han har börjat att raka sin skalle sen några år tillbaka, thank god. rakat är ALLTID finast på karlar. jag upptäckte att killen inte kan ha använt rakapparaten på ett bra tag då "svampbob" hade börjat få lite väl mycket hår på huvudet. så det var dags för brushan AKA karl-johan att få sitt hår kirrat. SYRRAN FIXAR SÖRRU! så vi började projektet, mycket gnäll och "aaajaaaaj.. inte så hårt" men det gick bra i varje fall. SNYGG blev han min bror, UHJA!


     

SVAMPBOB innan trimmning, vinterpälsen som avlägsnades och den nya snygge KUNG BROR.
JAG KAN om jag vill ;)

Kommentarer:
Postat av: annie

Duktig Sandra! :D du kan om du vill, hehe!

Haft en bra påsk? Puss!

Postat av: annie

Åh, vad skönt! Det är typ samma här! Lugnt och skönt liksom! När börjar du jobba igen då? :)



Vad fin din blogg är! Har du kirrat själv? :D

2009-04-13 @ 15:45:47
URL: http://lillaannie.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits