HOME AGAIN.


jag är nu hemma. hemkommen på fredagen var det va? efter ha varit borta i nästan 6 månader så har jag inte uppdaterat min blogg ett endaste dugg vilket kan verka lite underligt ändå. men jag är nu tllbaka till svenssonlivet i stocktown igen. känns lite underligt och lite lite läskigt till och med. jag ar lovat min vän therese att jag ska skriva mer om vad som händer nu när våra vänskapsband töjts en aning mellan breddgraderna. hon kvar i thailandet och jag hemma i schwedala. så, vad ska jag börja med att berätta? något spänande jag upptäckte när jag nu har sovit en hel del och blivit en "normal" människa igen är ju det faktum att mina kära föräldrar har tagit hand om all min skit, innan jag drog. det vill säga tömt min lägenhet då jag blev av med den och tagit hand om alla mina kära ägodelar ifrån mitt hem. inklusive tagit hand om mina katter vilket jag är evigt tacksam för. men jag trodde INTE att dom skulle använda sig av mina prylar? HM?! konstigt nog så har detta förekommit och dom har ju fanimig inte varit smarta nog att dölja de eller städat undan bevisen direkt, jag är i chocktillstånd måste jag säga.. MEN jag kan skratta åt det också faktiskt.

     

mitt diskställ med tillhörande bestickställ, mitt nattduksbord står som nån jävla pryl med en hög ouppsydda gardiner, mina kattplädar ligger i deras soffor OCH min tavla hänger i deras vardagsrum.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits