HEMMA I MITT GHETTO DÄR JAG BOR.

jag och mamma skulle ut och promenera som hon så gärna vill göra jämt och ständigt. och eftersom jag numera ser ut som en gående strandad val efter min vistelse i thailandet så behöver jag motioneras. nu till det roliga? jag har sån träningsvärk efter långpromenaden jag och kejty tog igår så att mina smalben vill gå av när jag bara tar ett steg. jag kom ner till halva våran backe sen höll jag på att börja gråta, haha! jag bad mamma att antingen går vi i min takt (som då skulle vara snigeltakt) eller så får hon gå själv och jag viker av HÄR (ner mot strandpromenaden) hon valde förstnämnda vilket jag har full förståelse för. hon sprang iväg som den lille mumin hon är och jag vek av ner mot vattnet. jag fick gå i snigeltakt så att mina ben inte skulle gå av men jag tog mig runt i varje fall. kallt som FAN var det med och grått och mulet men försökte vara positiv och njuta i varje fall.. EHM?

       
 



man hitta en del på vägen när man vandrar i SNIGEL takt.
THE ANGLE.

Kommentarer:
Postat av: annie

fan vad duktig du är på att uppdatera! :D



att borsta håret hjälper nog en del hihi :D söthjärta


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits