FÖRESTEN.

jag har en liten bror, lillebror, bruuushan som snart blir 15 vårar. detta sker i maj, den femtonde för att vara exakt. känns lite konstigt att ha en bror där åren skiljer så pass mycket. jag menar jag är ju *HOST* 24 unga år och han är ju faktistk 14 going 15. häftigt det där tycker jag! MEN nu till själva "grejen". Jag har en fader som är lång 192 för att vara exakt, men här ska man inte ta allt med en nypa salt då min far fyllt femtio going femtioETT nu i sommar och han börjar bli lite krokig och gammal och INTE sträcker på sig tillräckligt så vi kan väl köra med att han är 185 nu kanske, HÖHÖ. jag är närmare 174 vilket inte är så kort. när jag åkte till thailand så var jag och min bror i princip lika långa. när jag möter min familj på flygplatsen så får jag en CHOCK, tänker "vem fan är den där unge herren i mjukisbyxor och stor tröja? nån jag känner?" (kanske ska tillägga att jag har grymt dålig syn på långthåll, JAA jag vet jag börjar bli gammal) men där stod han lång och präktig, och tänka sig att jag inte ens kände igen min egen bror. undra hur lång han kommer bli i framtiden?


ja, här står vi som två jon.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits