EH, HELG?

jaha, så var det söndag återigen. herregud så tiden går. summa av denna helgen? var inflyttningsfest hemma hos katta som var helt okej,skön stämning och sådär men ja, du vet. det bir ju som det bli. vi gick hem och det vinglades till höger och vänster men jag hade min personlige rullator med mig, kejty. TACK! du fick dig i alla fall ett litet skratt får jag hoppas. lördagen spenderades i fosterställning första vakna timmarna, ville bara sova och aldrig mer vakna. haha sån skallebank och illamående som hette duga. inte samma bakfylla som hemma i thai inte. KONSTIGT DET DÄR.


sen så bråkar mina öron med mig, jag blir tokig. det svullnar, gör ont.. värker och lock. mitt huvud är som i vakum och känns som hjärnan vill pressas ut ur mina öron. feber har jag haft från och till i två dagar nu. äsh, bara skit när man bli gammal i tel ya fellas! har inte känt för att göra något senaste dagarna heller, så bloggen blir ju drabbad, haha! inspirationen kommer säkerligen tillbaka nu i veckan får jag hoppas!


  

"santra" & äiti.

Kommentarer:
Postat av: e

Ah ok :) Tack för svaret bruden! Hoppas att helgen har varit bra också :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits