BUBBLIGT?!

hm, jag är lite fundersam.. jag är ju en kvinna (?) som borde känna till allt vad man behöver känna till om den kvinnliga kroppen men ibland blir jag fan lite väl fundersam och börja ställa mina egna diagnoser, HEHE! alltså det är så att det bubblar i mina nedre regioner om vi säger så, känns som det är nå jävla soda-stream tävling nere i mina äggstockar, vafan kan det vara? någon som känt likadant? det bubblar och drar och kniper och jag vettefan va som händer. jävligt obehagligt är det i varje fall.. känns som man har något jävla djur som springer runt, fram och tillbaka och ja. USCH! att gå till läkaren är ju inte min favorit syssla direkt men vad skall man göra? "hej doktorn, det bubblar i mina äggledare, got any info om vad det kan vara?" hm... nåväl ska man googla på den kanske? eller är det någon som läser som kanske är en kvinnodoktor som kan ställa diagnos via blogg? i wonder.. jaja, kroppen är ett mysterium.


Kommentarer:
Postat av: annie

har du färgat håret sandie? :D jättefint!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits