BOSTAD.

nu har jag suttit här och tittat och letat efter bostäder. fan finns hur mycket som helst på marknaden just nu. JAG VILL HA! hitta hur mycket som helst på söder där jag verkligen kan tänka mig att bo, eller här i söderort. frågan är bara hur mycket man är villig att betala och HUR HÖG månadskostnaderna blir, det är inte lika lätt när man är ensam. men jag ska ha familjeråd när mina päron kommer hem och börja tänka hur jag ska lösa detta med mitt framtida hem som INTE är här. förstår inte hur dom har pallat på i samma lägenhet sen jag föddes. 1985 flyttade dom hit och har inte flyttat på sig sen dess. skrämmande och jävligt irriterande. eftersom denna skruttiga lya är så stökig och oorganiserad och allmänt trashad så förstår jag inte varför dom bara inte byter och börjar om på nytt med en ny fräsh bostad och få lite ordning på saker och ting som dom har samlat på sig genom året. jag ska även slänga in denna fråga när dom kommer hem. FLYTT FÖR ALLA I FAMILJEN är det jag röstar för.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits