BAD BREATH.

idag har jag varit ute en himla massa faktiskt. jag och kejty tog oss en promenad till centrum och kikade runt en snabbis, sen tillbaka hem.. drog ett par knäckebrödsmackor med gravad lax på med en kopp java som smakade EXTRA ljuvligt. efter lite softiness så drog vi ut med "gudsonen" zion med lina, vi gick en bra sväng neråt åt vattnet så låter det som om någon står och pissar helt plötsligt, men det var snö?! HÖR OCH HÄPNA?! jodå fick en snöflinga på läppen och det var väl inte direkt kärlek jag kände inombords. men sablar i snabeln va kallt det är ute idag. URG! men vi var ute en bra stund i varje fall och jag slängde och for med lille zion, han är verkligen stark som en oxe.. jag blir lika förvånad varje gång. VACKRE KARL! sen när jag väl kom hem var mina labbar is verkligen, två små katter mötte mig i dörren och jag tänkte "JA NU SKA VI MYSA SÅ MATTE BLIR VARM!" och det gjorde vi.. det är nu när min fagre "son" lägger en riktig gäsp som jag känner hans odör till andedräkt. seriöst, jag höll fan på att krevera. URK! mjo känt för dessa raser är ju att dom har eller kan få kassa tänder rätt så fort och har väl inte den bästa med uppsättning med tänder då har redan tappat sina "småtänder" framtill trots sin unga ålder. så jag ska nu införskaffa mig plaque OFF se om det hjälper. för detta funkar inte i längden då han har förmåga att vilja vara i ansiktet och kurrar och andas mer är gärna nära ens nos. NÅVÄL.


     

luciano hos mig och diva föredrar män och gillar att hänga innanför brors tröja.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits