ALLA HAR VI VARIT SMÅ.

jag skulle säga till min käre katt luciano att inte öppna upp skåpen i vardagsrummet som han hade bestämt sig för att han absolut skulle göra, så jag öppnade skåpet och lät han titta in, där fann jag våran gamla fotolåda så jag var ju såklart tvungen att börja kolla på gamla kort, självklart hittade man ju gamla minnen och betydelsefulla moments in life.. skam att man inte har något scaner som fungerar så jag försökte fota med kameran så gott det gick. detta blev resultatet.


      

jag har också varit en liten "flicka", HAHA fast jag såg ut som en liten pojke med klänning!

Kommentarer:
Postat av: Pimza

Haha, jaa! Dom tre konerna står uppradadde :D



Barnen som låter är två thaikillar som bor med sin far (svensk) och sin mor (thai) i Apollos lägenhet medan hon är i Danmark. Det är också dom som har hand om Ernie.. Din lilla snooooker, hahaha, LOVE IT!

2009-04-14 @ 08:55:40
Postat av: Pimza

Haha, jaa! Dom tre konerna står uppradadde :D



Barnen som låter är två thaikillar som bor med sin far (svensk) och sin mor (thai) i Apollos lägenhet medan hon är i Danmark. Det är också dom som har hand om Ernie.. Din lilla snooooker, hahaha, LOVE IT!

2009-04-14 @ 08:55:43
Postat av: Pimza

Haha, jaa! Dom tre konerna står uppradadde :D



Barnen som låter är två thaikillar som bor med sin far (svensk) och sin mor (thai) i Apollos lägenhet medan hon är i Danmark. Det är också dom som har hand om Ernie.. Din lilla snooooker, hahaha, LOVE IT!

2009-04-14 @ 08:55:47
Postat av: Pimza

Haha, jaa! Dom tre konerna står uppradadde :D



Barnen som låter är två thaikillar som bor med sin far (svensk) och sin mor (thai) i Apollos lägenhet medan hon är i Danmark. Det är också dom som har hand om Ernie.. Din lilla snooooker, hahaha, LOVE IT!

2009-04-14 @ 08:55:49
Postat av: Pimza

Haha, jaa! Dom tre konerna står uppradadde :D



Barnen som låter är två thaikillar som bor med sin far (svensk) och sin mor (thai) i Apollos lägenhet medan hon är i Danmark. Det är också dom som har hand om Ernie.. Din lilla snooooker, hahaha, LOVE IT!

2009-04-14 @ 08:55:51
Postat av: Pimza

Haha, jaa! Dom tre konerna står uppradadde :D



Barnen som låter är två thaikillar som bor med sin far (svensk) och sin mor (thai) i Apollos lägenhet medan hon är i Danmark. Det är också dom som har hand om Ernie.. Din lilla snooooker, hahaha, LOVE IT!

2009-04-14 @ 08:55:53
Postat av: Tessires

EH?! What the FUCK happend here?!

2009-04-14 @ 11:26:47

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits