AAAJAJAJJ!

vafan är detta? mina öron blir inte bättre, JAG BLIR TOKIG! ryggen är fucked och jag är allmänt trött med huvudvärk. men jag har vaknat och käkat lite frulle i alla fall, gjorde en "kissie" HAHA och körde på smoothie imorse. JUMJUM! nu börjar kroppen vilja göra nåt faktiskt och då menar jag jobba, orkar inte sitta hemma och loda längre. MAMMA?! sen måste jag faktiskt börja kolla på lägenheter, jag håller faktiskt på att bli tokig av att bo här hemma hos päronen. det funkar inte. men frågan är ju då, köpa eller hyra?





aw, DETTA KAN VARA NÅT!

Kommentarer:
Postat av: e

haha, jo men den gjorde sig påmind idag, träningsvärk så inåt ;P

ha en fin dag bruden!

Postat av: annie

aaaw vad gulliiiigt :D köööp

2009-04-20 @ 19:45:06
URL: http://lillaannie.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits