Jag känner att det närmar sig!

Det är väldigt svårt att återberätta som ni kanske kan förstå, men som sagt man vill ju att alla ska kunna ta del av det man verkligen har varit med om, så att alla nära och kära kan se hur man har det! 

Vi har nu varit i Thailand i 2 veckor, och det känns såååå mycket längre på något konstigt sätt.. Man har ju kunnat skaffa sig ett hederligt liv här borta bara på dom här veckorna har man kunna skaffa sig rutiner, fixa med lägenheten, man har sina platser ja ni vet.. Man känner sig hemma.. Det som känns bäst för just mig är lugnet, det ständiga lugnet man har.. Man slipper allt som har med stress att göra och man tar allt med en "HMM" och man gör en sån där "å-fan"- min, du vet som det inte spelar någon roll.. Man ska ju börja sin resa med ro, sen landar man. Jag har landat kan jag säga.

Lite minnen jag vill dela med mig av
Landat i BangkokJag och Therese vid Kohsan roadUnderbaraste Daniel och Therese

Kommentarer:
Postat av: kejty

Saaandie, kul att du också skaffat blogg nu, ska läsas flitigt!! :D Så kul att "följa med" på er resa :) Hörs på msn älskade vännen! Pusspuss

2008-11-18 @ 11:46:26
Postat av: Louise

Håller med Kattis, kul att du också skriver!



Du är saknad Sandra!!!



Pussssssss Pullan

Postat av: Louise

Dags att uppdatera va...

:)

2008-11-23 @ 14:02:39

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits