Igen, igen igeeeen

Haha, vart var jag?
JO, Lamai.. Det var där vi hamnade först och vi hade bestämt oss för T & D's gamla bungalo hak, Sea Breeze..
Där skulle vi bo, och det gjorde vi, i 3 dagar om jag inte minns heeelt fel.. Och dom dagarna sov vi fanimig bort. Men skönt var det, man hade landat och man kände att man kunde slappna av och då så klart sooooover man. 

 Vi hade våran beach- dog där som bor och hänger på stranden. Charlie heter hon, luuuvli dog.
Jag köpte korv åt henne och hon fick sig lite korv varje dag.. Hon hade behövt duscha men den fick man strunta i ;)



Efter en natt med aldeless för lite sömn och med TOK för mycket chang i kroppen så skulle vi ta oss till Sweden Village, där vi bor nu, det kalas regnade ute och var kaos, fick knappt tag i en taxi för att komma till chaweng för att möta upp Johan som skulle ta oss till vårt boende.. Jag själv kommer ihåg SHIT av denna resan eftersom jag sov oavsett vart vi befann oss i väntan på att komma fram, i skräddarnas affär på golvet, dyngsur.. Ute ståendes med backpacker, SALOMON och datorväska, ah YOU name it.. Jag droppa ner i sängen sov som en stock och sen var det ny dag :D


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits