Vi kör en backflash!

JA, då har vi återigen försovit oss, vi skulle upp vid halv tio idag för att åka till Lamai till Erik för att kolla på hus.
Meeeeeen vi sov lite för länge, tar det imorgon istället!

Nåja, nu när man har landat här i Thailand måste man ju återberätta lite grann av det som har hänt, ni vet dom där intrycken man har fått och det som etsat sig fast på ens näthinna.. Vilket var häftigast? Vad kommer du aldrig glömma?
Haha finns ju så mycket man vill berätta om allt, men det blir bara föööör mycket text.. Jag kör in några bilder så blir det bäst. Vi landade ju i Bangkok först och var där i 5 dagar innan vi tog flyget mot Koh Samui där vi är nu, där vi har vår fasta punkt! Bangkok var så jävla enormt och maffigt, går inte att beskrivas ens.. Måste verkligen upplevas!
Haha här är vi i BKK som dom kunniga sägerHär strosar Tessires och hennes Daniel runt på gatan där vi boddeTherese ääälskar starbucks, UNDERBART kaffe!Sitter och käkar god thai-mat och pimplar singha, det är vi duktiga på!Tur man gillar thaikäk!



Vi tog även en trip till China Town men tyvärr så regnade det ganska kraftigt under den tiden och jag valde heeelt fel väg, så jag kommer aldrig få välja väg i Thai nå mer, Heeehe.




Vi bodde på ett ställe som heter D&D i Bangkok, som även gick under namnet "bordell/hor/smuts-rummet".
Jag fick liksom känslan av att jag var en prostituerad när jag var där inne, men det funkade utmärkt ändå, vi var ju ute en del på stan så det fick man tåla!

Vi alla undrar hur och VARFÖR jag fick för mig att packa om min 85 liters väska?


Som sagt vi hängde en del vid Starkbucks och klunka kaffe, men vägg i vägg fans även en liten bar... AKA Sunset bar, där hängde vi ganska flitigt och duktigt må jag säga.. Det dracks öl, VR, buckets och My Thai.. Jag gillade verkligen det stället, trevlig personal och mysfaktor, plus att dom  då hade en del katter och det gör ju att det blir plus i kanten, även fast dom andra tycker dom är skabbiga!



Vi spelade en hel del massa biljard och det gör vi fortfarande när vi får chansen, hehee



Sen har vi ju våran utflykt som vi verkligen, verkligen hade sett fram emot. TT.... THE TIGER TEMPLE
Jag känner mig lite sådär att säg inget så har du inget sagt, haha
Stooor besvikelse var det i varje fall.. Men jag fick klappa på tigrar och bli biten av tigerungar, så jag älskar det, men själva trippen var för mycket turistjippo, men va hade man tänkt sig.. Egentligen?



Det var det jag har att säga om den backflashen, nästa steg blir tiden i Lamai!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits