Kiiitzeeeri & kitz

AH, jag blir galen jag vill ha mina katter nu!

orka ens börja snacka om att jag inte har uppdaterat nu, har hört en jääävla massa klagomål senaste tiden, MHM ;D

Idag har man jobbat, och även fast jag kanske kirrade 3 timmars sömn inatt så gick det relativt bra och fort.
i löööve my storforsplan.
EFTER JOBB så att säga var det ju solning såklart, och jag måste bara tillägga hur mycket jag älskar att springa som en svans efter pimz när hon ruuuusar igenom alla jävla affärer i farsta centrum.. "vi tar en runda i centrum, va? jag skulle behöva det och det och det" så rycker hon tag i allt va hon tycker ser snyggt ut. "OH, den här.. faaan va snygg, njea, men hårfärg, ah fan va dyr den va här, ne vi checkar nästa ställe iställer det gäller att vara sparsam du vet nu när man har resan och allt att tänka på.. nej fan, neej jag tar ingenting av det här.. AH.. ne kom så går vi skrutt!" HAHAHAHAHA jag dööör av garv inombords ;)
i alla fall för fan, vart en solning, bränd som vanligt (såg att det va det jag skrev i det senaste inlägget(3000f.Kr) med, HAHA) krängde en  burgare på BK..

Väl hemma, kikade jag in mailen som maria skickat ang. siameslinjen, då jag ska ställa ut mina vackra underbara katter i december.. DENNA LYCKA SOM JAG KÄNNER för dessa jävla kattjävlar är enorm. TOTAL. märks det? haha

Ska försöka få ordning på min mors liv, hennes hälsa och hennes livsstil, därav har jag beställt träningsgrejjs till henne, NU JÄVLAR äiti.. lets hit it.. i have faith in you muuuum, you can do it!

På fredag ska jag hälsa på mina underbara katter hos maria, kan det inte bara bli v.44 snart.. AH!
Har inhandlat, ett stycke transportbur.. ett klösklätter-träd för den yngre varianten några muwsar och en katt-sands spade.. mycket mer ska köpas, men vafan i've got the tiiime..


Kommit på en sak, så kul nu när jag alltid parkerar mitt arsle här vid datorn vid den här tidpunkten.. har alltid samma saker hos mig.. DVS 2 fjärrkontroller till tv:n ett stycke mobil, försvarets hudsalva, en dosa general och hemtelefon tillsammans med ett glas loka eller ramlösa.. är jag skön eller?

Kommentarer:
Postat av: Pimz

Hahaha! Du är underbar, skratta här för mig själv nu, det är verkligen typiskt mig att kolla runt och inte köpa något :) Dom är såå fina skrutt, tiden kommer gå fort och så har du dina babys! Och, att man lägger allt vid sig, jag gör ju likadant, snacka om slapp! Det handlar ju om att inte vilja röra sig en mm. Jag älskar dig skrutt! Ses imorron.

2007-10-03 @ 19:58:23
Postat av: Pullan

Braaaaa detta tycker vi om :)

2007-10-04 @ 11:25:17
Postat av: annie

din blogg är bland det bästa som finns :) fortsätt med detta nu!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits