Fartfylld helg?

Jaha, då var det dags för söndags mys.. Jag spanar såklart in dom ensamma mammorna som söker, pinsamt men jag har fan börjat gilla detta program, haha! Undrar verkligen om dom hittade någon ny "pappa".. verkar tveksamt men jag gluttar ivrigt vidare!


Nå, helgen då? Well man var ju långledig denna vecka eftersom kommande vecka så nalkas det ju jobbar helg såklart, yeaaaah. Fredagen var huur bra som helst, började med att det var dags att hälsa på mina kärleksmonster i Märsta hos underbar Maria, och självklart ställde min trogna följeslagare Pimz aka Tessan tuss med på den långa färden, men det gick snabbt och var skönt att få komma ut på "landet" lite grann. Maria mötte oss med varm famn och bjöd på fika och bulle. Tänk att få leva som hon gör, ett hus en fin man, massor av katter och två graciösa hundar och ett litet barn i magen, lyckat huh? haha, im gonna have the same some day. Jag vill ha missarna nu, va jobbigt och lämna dom små men ja.. hang in there Sanz!


Efter kattresan så begav vi oss mot stan, till pimz D och skulle käka i kungskrillen såklart, GODASTE kycklingfilén i stan, JUUUM, satt som vanten. Efter ett tag damp lilla änz förbi och vi skulle ha en mysig idolkväll som vanligt, med snacks och vin in midsummerkränzeeen.. Det var verkligen lyckat måste jag säga. Vi hade som vanligt rätt om vilken deltagare som skulle åka ut.. Vi har lärt oss efter alla dessa år hur det fungerar! Vart ännu roligare när Daniel och hans lilla söta kusin Roger kom förbi efter jobbet, det vart som vanligt singstar på hög jävla nivå och allmän skön stämmning. När natten började ta ut sin rätt och det var dags att lägga sig så fick man ju konstigt nog lite mys och en sängkamrat på soffan, FIFAN va man märker att man saknar det goda i livet när man väl upplever det. Lite kärlek och ömhet sitter aldrig fel när alkoholen har gjort en lite halvkåt, haha!

Lördagen var mycket seg, tillbringade dagen i soffan.. och kvällen?Jag och pimz krängde lite käk från farsta strandsmackan sen somnade vi.. Seriöst, jag BODDE i soffan hela lördagen, men var jag så bakis? HAHA


Idag har det varit jääävla mysigt, tillbringat tid med mamma och bror. Vi shoppade litekläder åt brushan och mamma bjöd på tacos. Upptäckte sen att jag har grymma blåmärken på armen, VAFAN har jag gjort? Börjar undra om jag vart lite väl omkramad av denna snubbe när vi var ute förra helgen.. ? Han va lite väl aggressiv.. äckligt ser det ut i varje fall, haha.. och mamma säger "Sandra, vem fan har gjort det där.. du har absolut inte slagit i dig, VEM HAR GJORT DET?!?!?!"  hahaha.. "eeh.. jag vet inte?

Kommentarer:
Postat av: Tessi

Hahaha! Vilja jävla blåmärken, ja.. Man undrar ju liksom! Höres ikväll min sköna? Du skulle ringt igår kväll men detär lugnt :P Hahahha. Have a goood day b!

2007-10-08 @ 08:05:30
Postat av: Therese

Jojag vet, men suger man lite extra länge på dom så blir det perfekt, suger på en nu :) Puss

2007-10-08 @ 18:40:35
Postat av: Therese

Du och din jävla fartfyllda helg!

2007-10-14 @ 17:45:13
Postat av: Tessi

Jaa! Fan vad söt han är skitungen! Vi borde faktiskt ha filmat, fan vad söt han var då, synd att Linda missade det..

2007-10-16 @ 16:47:56
Postat av: Tessi

Ja, mycket krämig och god faktiskt :D

2007-10-22 @ 19:11:44
Postat av: Therese

Haha, menar du bilden eller? Han plojar bara, haha :)

2007-10-27 @ 07:29:35

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits