CHECK,PLEASE?

Jahaaa.. och vart tog tiden vägen? Ja, vafan det va ju nyss onsdag och nu lider torsdagen mot sitt slut.

Vaknade för en gångs skull gaaanska så nyter och glad, på soffan då såklart.
Dagen på jobb har varit helt okej, mest nöjd är jag då med att jag ABSOLUT inte skulle ta någon av dom jävla kanelbullarna som låg i vårat kök på jobbet, vilka jävla bullar säger jag bara, MEN NEJ, karaktären sandra.. TÄNK först, handla sen ;) kanel däremot, det är jag torsk på, den kryddan kan man ju fan krydda livet med om man vill, älskar den ljuvliga doften av denna bark-krydda.. FÖRESSTEN, ett tips, köp minikeso, ett äpple och kanel, blanda detta så har du ett bra mellanmål eller ett substitut för godis? (myass)




Väl hemma då, det är här jag tänkte VI KÖR PÅ CHECKLIST, okej prio ett vad kan det vara?
1. Städa för i helvete, CHECK! = jag damsög lyan och fixade badrummet.
2. Plocka ihop denna jävla tvätt, för det är ju tvättstuga idag, CHECK! = all done, PLUS att jag har slängt in alla mina skor i tvättmaskinen idag, fan känner mig lite orolig men jag hoppas att dom håller.. dom behöver rustas upp såhär inför mörkare tider, det ska SKIIINA om dom like some new shiiiiet. (dokumentera resultatet perhaps?)
3. Vafan vad det då? vi säger CHEEECK på den med = We'll figure it out later.

Slängt i mig en god skål med underbart uppvärmd soppa, Keldas that is.. ljuuvligt krämig och sådär pikant!



På vägen till tvättstugan, konkandes med mina ikea kassar stöter jag på en DYNGrak karl som jag hade hört skrika så fort jag steg utanför porten, man fryser ju till när man hör något som skrämmer en direkt, pang boom!
Han stannade till när han såg mig, täntke "Nu är det kört, ooorka". Men mannen sa med den ljuvligaste rösten och snällaste ögonen "ska damen verkligen tvätta såhär sent på kvällen, kommer det gå bra?" jag bara "HUUUH?" så fnissade jag till och svarade vänligt "jotack min herre, detta kommer gå bra". Trippade vidare med tanken "varför döma så pass snabbt", kontra.. jag stiger ut utanför porten, hör vrål och skrik och fylla i luften, jag möter honom och fryser till.. hm, går ju på automatik tyvärr. Oh well, får tänka lite mer på det här ;)

NEEEEEEEEEEEEJ, nu är det om katter på hitta hem på tv4, OHYÄS!

Kommentarer:
Postat av: Tessi

Javisst fan köpte jag hjärtat, haha :D Vad duktig du är som städar och tvättar. Jag har verkligen bara degat! Puss älskade

2007-10-04 @ 20:29:20

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits