Uppdate maybe?

kanske var dags för en liten uppdatering?

Har varit medlem på denna sida i 2 år, kan det stämma? Ta mig fan så stämmer det.. Går jag tillbaks och läser dom gamla inläggen ryser jag till då jag SNABBT som fan slängs tillbaka till dom gamla tiderna och dom gamla känslorna.. ? Haha, har man mognat och kommit till insikt? Weeell, vem fan vet ;D

Denna helg har bara svishat förbi, fredagen bjöd på en jävla massa.. Jobbade en heldag, hem vänta på katten som jag skulle va kattvakt åt.. In i duschen, sänkte en öl på fastande mage (not good at all) haha, sen iväg hem till pimz för att äta en utomordeeentlig middag tillsammans med ääänz.. smaka ljuvligt, men ack så mätt man blev.. Kvällem bjöd på skratt och lek, jaa.. då menar jag sällskaps spel som kanske inte direkt är min specialité men vafan, jag försöker vara lite optimistisk och kämpar, men fan.. just ja, vi körde rappakalja.. för er som inte hajjade det kanske ;D en del gick på mina gudomliga förklaringar om helt medeltida ord, haha! well som sagt.. drack för mycket som vanligt och däckade sådär gulligt med öppen mun som vanligt... EUW!

bjöds på en del vattenpipa me, vilket resulterade i en jävligt slemmig och torr hals dagen efter.
Morgondagen, då lördag morron vafan inget att snacka om.. Ohfifaaan vilken jävla huvudvärk man vaknad emed, sent på dagen med.. haha, vankade in i sovrummet där pimz låg och skrek att "KNÄCKEBRÖD SKA JAG FANIMIG INTE HA" hahaha jag höll på att dö av garv inombords, tänkte väl att det va dags att kränga en grym fet pizza, vilket vi gjorde.. men de va fanimig inte smärtfritt, haha tog en tugga.. la mig ner och sen vila en stund.. ha herregud.

meeeen  i alla fall... Åsa var det ja, vi träffades, har inte träffats på 5 år men ändå så känns det som vanligt? är inte det absurt? seeeriöst.. sinnessjukt, va som vi snackat igår.. vi eller rättare sagt JAG fick ner 2 öl, började bli seg.. opch fick me henne hem, YES tänkte jag.. nejrå, haha.. vi hade så trevligt, gaggade halva natten.

NÅVÄÄÄÄL, söndag.. ja, va trevligt, hel dag med pimz och danne och bort till V-H haha til hans syrra och familj, och äääntligen fick man träffa denna omtalade beeebis, albin.. oh hujedaaamig.. ville kidnappa honom samtidigt som man kanske sa fel namn dårå, men vafan gör man? är inte van att dricka cider ;P haah nerå.

Åter igeeen, jag sitter me denna blogg, kanske kan bli nåt av de.. Vi får se.. nu vart detta ett ytligt och ganska så opersonligt inlägg, meeen i alla fall, ni hajjar va jag menar.. :) enjoy the riide som vi brukar säga..

Och du, den där.. ja du vet.. HAHAHAHA.. jag känner mig fri.. thank GOD

ey, peace!

Kommentarer:
Postat av: annie

SÄÄÄNDIIIE! äntligen :D hihi ditt inlägg var roligt! du somnade så vi kunde inte säga hejdå sist hihi :D vi kom hem vid 5 tror jag! :p hoppas allt e fint! puuussss


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits