Kan det vara värsta tisdagen ever?

Haha, så kändes det i morse när ag dundrade in i lokalen i morse, fan, jag var sen idag med.. eller sen och sen men halkade efter med ett tåg, iiinte bra sandra!

en sjuk, oh yeah tänkte jag.. bara ringa morsan, lämna dom hemska nyheterna och redan då kände jag att hennes dag var förstörd.. ah orka, jag orkar inte se min mamma förfalla längre jag gör inte det.. det gör så ont i mig att hon inte förstår själv, eller hon förstår men hon vill inte acceptera att det nu börjar närma sig botten, att hon inte pallar längre.. men för henne är det ett nederlag och det verkligen lyyyyser igenom, man ska inte misslyckas, man ska INTE ge upp, sån är hon.. usch, jag mår inte bra av detta alls!

haha, men om man ser på dagen överlag så har det varit full fart från morgon till eftermiddag.. när klockan va 16.15 gick jag och pimz från lokalen, halvsuddiga ögon och med total kortslutning i huvudet kände jag att det inte ens fanns ork att sola solarium, då är det illa.. men vi tog en tripp i centrum, inte köpt något klädesplagg på jag vet inte huuur länge, men inte fan hittade jag någonting för det.. hittade en hel drös med kläder och provade, men som sagt jag är allergisk mot omklädningsrum, ska fan sluta prova kläder eftersom jag inser att kläderna inte ens passar innan jag ens fått dom på mig, haha! nåväl, det vart ingenting.. trött jag blir på mig själv ;) jag borde fanimig byta klädstil totalt eftersom det inte finns någonting som jag trivs i längre.. mjuksdräkt i velour? haha, oooorka.

när jag kom hem så fanns lilla jasmina på hallmattan och jamade och välkomnade mig "hem".. så söt så.
jag fixade iordning mig en "geggsallad" och sänkte ner mig i soffan, och somnade pangbooom verkligen, vaknade av att jag var så jävla huuuungrig, helt sinnessjukt  hungrig, tänkte "vafan nu?" så jag var ju tvungen att nalla på ostkakan, haha.. oh så gottis de va :D och nu sitter man här.. ska väl "hyvla" av fejjan som känns allmänt smutsig och börsta tänderna och krypa ner i sängen med korsord.. ah myste av bara tanken, hihi!

ah, imorgon blir det träning med piiiimz, guuud va skönt.. ska nog ta och färga håret också, och tviiiinga mig och sola..

nåååväl (nya favvisordet?) haha.. tack och adjöööö

Kommentarer:
Postat av: Pullan

Åh har du också börjat blogga. Kuuuul :D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits