KÄRRINGKRÄMPOR!

seriöst jag känner mig som en zoombie just nu. vilat i soffan sen efter jobb och jag blir fan inte bättre, tur som fan att läkarbesöket kommer nu på fredag. jag ska begära ALLA prover som man kan ta och jag går inte därifrån utan medicin eller remiss till någon annan. nu får de vara slut med detta jävla kärringsyndromet. pallar inte med det längre!

nya plågor : öronvärk, täppt borre, halsont, tryck ovanför ögonbryn samt värk bakom vänster öga!

dagen har ju inneburit jobb, jobb och jobb. ett ointressant möte angående nytt schema och lite uppdateringar kring diverse regler som inrättats. YEAH? fun? NO!

jag har föresten bestämt mig för att gå på visning på en lägenhet, känns jävla bra och jag vill verkligen fixa iordning och renovera och göra det till MIN, MIN och åter MIN! känns väldigt bra och roligt. därför ska jag ny fortsätta kolla på äntligen hemma för att kanske få lite tips, HÖHÖ!





den där snickaren BJÖRN, han är något av en drömkille, UJUJ sicken karl!


 


Kommentarer:
Postat av: inkan

Lycka till med läkarbesöket. Du ska se att du får bukt med dina kärringkrämpor. :)



Själv ska jag kurera min magge i helgen.

2009-05-14 @ 17:13:08
Postat av: Joanna

Ja den där Björn går inte av för hackor. Sjukt het!

Postat av: inkan

men hallå.............lite uppdatering krävs.



Ses i morgon.





Tjopp Tjopp !!

2009-05-24 @ 19:55:33

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits