HÅRD DAG.

i sandras liv today. hela styrkan på jobbet idag var på den grymma föreläsningen idag. den är verkligen heeeeelt underbar. jag kommer ihåg att jag skratta så mycket så jag grät. hade verkligen gjort mycket för att gå på den igen. meen nej då, jag arbetade istället ute på fältet.. stannade kvar och jobbade lite extra, kom hem vid sju. DÖD, totally! jag är extremt trött denna vecka, extremt verkligen. jag har verkligen NOLL ork.. tror jag är inne i en liten dipp om jag ska vara ärlig. och då är det inge kul och skriva blogg heller direkt men rätt skönt och spy galla över eller kanske låta sina fingrar glida runt som en löpeld på tangenterna..... PUNKT PUNKT. tomhet eller fylld av något? så svårt och sätta fingret på det, satt och tänkte en sväng när jag tog några extremt djupa bloss vid molkomsbacken idag på en bekväm sten (HEHE) att "VAFAN SANDRA?!!" jaa, och sen då? kom nog fan inte längre. man behöver acceptera det man känner, bekräfta sina känslor och sedan se framåt. och ta mig fan va de hjälper när jag gör så istället för att gräva ner sig i mina egna tankar. "jaha nu känner jag såhär, okej.. varför..? jahaa, bra! jag har känslor och kan känna, fine! nu blickar vi vidare". finns ingen mening med att sitta och fnula och tänka och vrida och vända på saker och ting. INGEN som helst mening. deala me känslorna. BRA TACK HEJ! oh yes, så sååå ligger det till.


ACCEPTEEEERA MERA!


nu vill jag göra nå skoj ;)

Kommentarer:
Postat av: annie

sandie, din tok! vad ska du göra i helgen? :D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits